Травиан Одговори

Почнимо са вашим питањем

Тражи одговарањем на питања

Да бисте нашли одговор, изаберите категорију а затим подкатегорију све док се доле не појави одговор. У случају да не можете сами да нађете одговор, на крају ћете добити прилику да нас контактирате.

Имам питање у вези...

Хајде мало детаљније:

Тражи по садржају

Да ли више волите да тражите одговоре путем менија и садржаја који вам је познат са ваших омиљених сајтова? Никакакв проблем, користите садржај одговора и пронађите ваш одговор.

Освајање села

Припреме

Обука администратора (поглавица, старешина, сенатор):
Да бисте обучавали администратора морате га истражити у aкадемији 20 ниво. Поред овога Тевтонци морају имати место окупљања пети ниво, а Римљани и Гали десети ниво. Када се одраде све ове припреме, обука администратора је доступна у палати или резиденцији, под условом да насељеници нису изграђени пре тога.

  • Римљански сенатор има велику моћ убеђивања. У могућности је да спусти лојалност од 20% до 30% по нападу.
  • Тевтонски поглавица је јефтин и спушта лојалност од 20 до 25%.
  • Галски старешина је 20% бржи од осталих и спушта лојалност од 20 до 25%.

Наведене вредности су у оптималним случајевима, а с обзиром да постоји бонус морала ове вредности ће се разликовати у игри. Када лојалност села спадне на нулу село прелази на страну нападача. Администратор који је у том тренутку напао село ће нестати, а војска која је ишла са њим ће остати у селу као појачање.

Напад

Освојива села:
Могуће је само освојити села која други играчи нису прогласили за главни град, без обзира где се налази палата.

Напомена: Можете освојити село тек када срушите резиденцију или палату. Поред овога, неопходно је да имате довољно културних поена, да село које освајате није главни град или последње село од играча кога нападате.

Слање напада у таласима:
Освајање села би требало да се врши слањем напада у више таласа, јер слање све војске у првом нападу је крајње наивно. Први напад би требао да буде "чишћење", односно убијање одбране у селу. После тога се шаљу катапулти који руше резиденцију или палату и администратори који спуштају лојалност.
Претпоставимо да имате 3000 империјанаца, 60 катапулта и 2 сенатора, напади би требало да изгледају овако:

1. 2700 империјанаца се шаље као "напад нормалан", да се село очисти од војске и избегну проблеми.
2. 150 империјанаца и катапулта да се уништи резиденција или палата. Обавезно одабрати "напад нормалан", иначе катапулти неће опалити!
3. 150 империјанаца и сенатори се такође шаљу као "напад нормалан" да би сенатори спустили лојалност.

Уколико село није узето из првих таласа напада, неопходно је поновити сва три напада за случај да је играч кога нападате у село убацио још војске, и поново изградио резиденцију или палату!

Напомена: Све грађевине које зависе од народа (нпр. градски зид, постављач замки или пивара) ће бити уништене након успошно освојеног села и морају се поново изградити. Сва основана или освојена села из ново освојеног села ће наставити да заузимају слот за проширење. Додатно освајање села од мањег играча ће довести до рушења 1 степена сваке од грађевина.

После напада:

Обновити резиденцију или палату ако би се лојалност што пре вратила. Такође, обавезно у село ставити извиђаче и одбрамбену војску. Лојалност села се повећава за 2/3 нивоа палате или резиденције сваког сата. На пример: aко имате резиденцију или палату на шестом нивоу, лојалност ће се повећавати за 4 поена по сату.

Када је село освојено, сва војска која је припадала том селу нестаје. Ово укључује и војску која се у том тренутку није налазила у том селу (војска која је била послата као појачање или на путу ка/од села). Додатно сва истраживања се ресетују и зид који окружује село нестаје. На крају и специфичне грађевине као што су појилиште, нестају такође. Све ово важи и када осваја сопствена села.

Osvajanje sela / uzimanje / otimanje


Translation missing: Hasyourquestionbeenanswered

Да   Неутрално   Не

Translation missing: Wastheanswereasyunderstandable

Да   Неутрално   Не

Translation missing: Wasthetranslationrightandunderstandable

Да   Неутрално   Не