Травиан Одговори

Почнимо са вашим питањем

Тражи одговарањем на питања

Да бисте нашли одговор, изаберите категорију а затим подкатегорију све док се доле не појави одговор. У случају да не можете сами да нађете одговор, на крају ћете добити прилику да нас контактирате.

Имам питање у вези...

Хајде мало детаљније:

Тражи по садржају

Да ли више волите да тражите одговоре путем менија и садржаја који вам је познат са ваших омиљених сајтова? Никакакв проблем, користите садржај одговора и пронађите ваш одговор.

Симулатор борбе

Шта је симулатор борбе?

Симулатор борбе пружа ти могућност да изведеш анализу напада и одбране; може симулирати (мање – више) коначан исход борбе базиран на основу иформација које сте пружили. Међутим, широк спектар фактора је узет у обзир током битке, тако да симулатор борбе није 100% прецизан; Неће вам дати прецизне процене о томе како ће се битка завршити. Уместо тога, даће вам највероватнији исход. Ипак, ако знате како да читате информације добијене од симулатора, можете направити важеће претпоставке о  томе шта треба да се уради да би обезбедили сигурну победу. На пример: повећавање броја јединица, повећавање нивоа у ковачници, додавање посебних јединица за борбу против непријатеља и тако даље. Постоје хиљаде варијација базираних на томе које племе користе ваши савезници, а које ви, и које јединице се користе на обе стране, савезничкој или непријатељској.

Како се користи симулатор борбе?

Да бисте приступили симулатору борбе, потребно је да имате место окупљања у свом селу. Симулатору се може приступити из било ког места укупљања, из било ког села, тако да не постоје ограничења у тој области. Кликом на место окупљања у центру села (преглед зграда на картици), приступићете вашем месту окупљања. Логично је да се симулатор борбе тамо налази, јер је место окупљања кључно сретство за координацију војске. Понуђен је велики број картица у месту окупљања, трећа је симулатор борбе, кликните на њу.

Voila! И ето нас. Сада се успешно налазимо у симулатору борбе, одвојићемо мало времена да објаснимо његов  изглед.

Приметићете да постоје две групе табела: са леве стране, односе се на информације о нападачу и са десне, односе се на браниоца.

homepage


Као што можете видети, први пар табела је већи од оних испод. То је зато што се у њима пишу  информације о јединицама. У првом простору за текст морате унети број јединица, а у другом степен јединице (њихова надоградња у ковачници ~ максимална вредност надоградње за зграде и јединице је 20). Последња два војника су јединице за скидање лојалности и насељиници, они немају степен надоградње, тако да вам је једини оквир на рсполагању онај у који се уноси број јединица. Коришћење ових табела је разумљиво само по себи: ако одређена јединица није укључена у борбу, само оставите поља за број јединица празна.

homepage


Две табеле испод захтевају различите информације које треба унети. Оне се односе на друге важне податке потребне за израчунавање коназног исхода битке. Важан фактор је укупно становништво нападача и браниоца (не само једног села, већ укупан број становника свих села). Ако се шаљу катапулти, онда нападач има опцију да дода степен зграде свог циља, као и степен камоноресца (ако постоји) у селу које се брани. Сетите се: каменорезац повећава стабилност зграда по свом нивоу, чинећи да зграде буду издржљивије и да се теже униште у нападима који садрже катапулте. Степен зграде, као и степен каменоресца су јако важни, како за нападача, тако и за браниоца: са нападачеве стране гледишта – он жели да сазна колико ће штете нанети, а бранилац: жели да сазна колико ће штете примити пре него што зграда буде уништена. Имајте у виду да у поље напада (степен мете катапулта) НИЈЕ поље где се уноси степен надоградње нападачевог катапулта. Та информација се уноси у претходним табелама, где можете унети број као и ниво надоградње катапулта.

homepage


Наредни простори за текст су намењени за информације о хероју. Можете урачунати херојев бонус у нападу као и његову снагу. Интересантно, нема простора за текст на страни браниоца. Ово не значи да ће херој који брани (ако је присутан и ако није скривен) бити занемарен за време напада. Међутим, постоје 2 јако важна фактора важна за браниоца а то су нивои зида и палате (резиденције). Зид, као и резиденција/палата дају браниоцу додатне одбрамбене бонусе. Такође, степен резиденције/палате је кључан за одрећивање исхода битке у којој се скида лојалност.

Међутим, почели смо да објашњавамо симулатор одозго на доле, али у стварности то није редослед којим ћете користити опције симулатора борбе. Пре свега, мораћете да подесите племена нападача и браниоца (бранилаца).

homepage


Обратите пажњу на то да се за избор племена нападача користе радио дугићи. Зашто? Једноставно, зато што у нападу може учествовати само једно племе. Међутим, симулатор дозвољава браниоцу да укључи појачања у одбрану, што значи да се сва три племена могу укључити у симулирање одбране. Такође можете додати јединице из приподе. На крају, морате унапред одредити врсту напада; нормалан напад или пљачка. Хајде да се подсетимо: витална разлика између пљачке и нормалног напада је у томе што када пошаљете нормалан напад, све јединице се боре до последње, и битка ће се заврчити победом или поразом. Ако сте их послали у пљачку, онда ће они „побећи“ ако је бранилац надмоћнији и вратиће се кући са ресурсима које су могли да украду.

Хајде да претпоставимо да постоји нападач (небитно које племе) и бранилац који има појачања из сва три племена. Осим тога, хајде да претпоставимо да је бранилац Гал, на пример. Ако сте одабрали сва три племена, табела ће се проширити како би могли да унесете све информације о појачањима из сва три племена и то ће изгледати овако:

homepage


Имајте на уму, да би променили основна подешавања симулатора, све што треба да урадите је да оставите сва поља празна и да у последњој табели одаберете племена као и тип напада. Затим, кликнете на мало зелено дугме испод, под називом симулирај напад. Симулатор ће се тада променити додајући вам потребне табеле, а и племена која учествују су промењена.

Сада можете унети податке за нападачево племе као и за сва 3 племена на страни браниоца. У току велике одбране која укључује велики број играча из свих племена, значи да би могло бити (на пример) 6 Римљана, 5 Гала и 3 Тевтонца. Неки се питају где се уносе све те информације о племенима која бране село? Лако: на прегледу вашег села видећете укупан број војника сваке врсте појединачно, што значи да ћете те бројеве уносити у симулатор. Значи, морате унети укупан број војника за свако племе посебно, без обзира колико Римљана, Гала или Тевтонаца учествује у одбрани. Све што вас занима је број војника. Ту може бити мало неприлика јер немају сви играчи јединице на истом степену. Ту тачност симулатора иде мало наопако, али бар унесите просечан степен наоградње. Поред тога, у касној фази игре већина играча има јединице ма максималном степену.

Прептоставили смо да је наш бранилац гал и да смо његове јединице уврстили у галско појачање. Ово нас доводи до другог сета табела за нападача и браниоца – табела нападача и браниоца је иста. Међутим, табела браниоца може да се прошири уколико учествује више племена у одбрани. Пошто је наш бранилац гал, потребно је да унесете ЊЕГОВЕ податке! У овом случају, оно што је важно је степен галске палисаде и степен каменоресца, ако је главно село и ако је каменорезац изграђен. Друге врсте зидова нису битне. Још једном, то што не постоји простор за податке о хероју који учествује у одбрани, не значи да неће бити узети  за време напада. Они такође имају велики утицај.

Након што завршите унос свих информација, потребно је да кликнете на дугме симулирај. Симулатор ће вам показати израчунати исход. Иако ове исход није у потпуности прецизан, можете на основу њега закључити шта ће се десити и предузети потребне кораке да би побољшали одбрану или напад.

Simulator borbe


Да ли је на ваше питање одговорено на задовољавајући начин?

Да   Неутрално   Не

Да ли је одговор био лако разумљив?

Да   Неутрално   Не

Да ли је превод добар и разумљив?

Да   Неутрално   Не