Травиан Одговори

Почнимо са вашим питањем

Тражи одговарањем на питања

Да бисте нашли одговор, изаберите категорију а затим подкатегорију све док се доле не појави одговор. У случају да не можете сами да нађете одговор, на крају ћете добити прилику да нас контактирате.

Имам питање у вези...

Хајде мало детаљније:

Тражи по садржају

Да ли више волите да тражите одговоре путем менија и садржаја који вам је познат са ваших омиљених сајтова? Никакакв проблем, користите садржај одговора и пронађите ваш одговор.

Бонуси савеза

Кратак опис:

Играчи из савеза могу да донирају сировине како би откључали разне бонусе за све играче у савезу. Постоје 4 различите врсте бонуса и свака од њих има 5 нивоа који се могу откључати и постепено повећати ефекат бонуса.

Испод можете видети доступне бонусе и њихове ефекте:

  • Обука: Обука војске у свим грађевинама за обуку је бржа.
  • Филозофија: Културни поени се брже производе. (не односи се на славља у општини)
  • Металургија: Снага јединица (у нападу и одбрани) се повећава у односу на степен унапређење у ковачници.
  • Трговина: Трговци могу да носе више сировина.




Ефекат

Ефекат сваког бонуса зависи од његовог степена:

степен

Обука Филозофија Металургија Трговина
Степен 0 0 % 0 % 0 % 0 %
Степен 1 2 % 2 % 2 % 20 %
Степен 2 4 % 4 % 4 % 40 %
Степен 3 6 % 6 % 6 % 60 %
Степен 4 8 % 8 % 8 % 80 %
Степен 5 (макс) 10 % 10 % 10 % 100 %



Откључавање бонуса

  • Сваки степен бонуса захтева одређену количину сировина за откључавање - виши степен бонуса захтева и више сировина.
  • Сва 4 бонуса имају исте предуслове и време унапређивања.
  • Када играчи донирају потребну количину сировина почеће одбројављање за откључавање. Количина сировина зависи од степена бонуса.
  • Такође постоји и дневно ограничење у количини сировина које играч може да донира, које зависи од степена најунапређенијег бонуса у савезу.
  • Није битно које сировине су дониране. Посматра се само укупна количина, а не врста сировина.
  • Сировине не могу да се донирају док је следећи степен у процесу откључавања.



Време, ограничења и потребне донације за откључавање сваког степена су приказане у табели испод:

Тренутни степен бонуса Време унапређења Потребне донације Лимит донација
степен 0 на степен 1 24 сата ( / брзина) 2.400.000 рес 300.000 рес (* брзина)
степен 1 на степен 2 48 сата ( / брзина) 19.200.000 рес 400.000 рес (* брзина)
степен 2 на степен 3 72 сата ( / брзина) 38.400.000 рес 550.000 рес (* брзина)
степен 3 на степен 4 96 сати ( / брзина) 76.800.000 рес 750.000 рес (* брзина)
степен 4 на степен 5 120 сати ( / брзина) 153.600.000 рес 1.000.000 рес (* брзина)
степен 5 надаље --- (највиши степен) --- (највиши степен) --- (највиши степен)


За 3 злата, можете да утростручите вашу донацију. На пример: донирање 10.000 сировина би се рачунало као 30.000 и не бисте прешли ваше дневно ограничење на овај начин.


Важне напомене

  • Обука бонус се увећава одговарајућим предметом хероја (шлем плаћеника и сл).
  • Филозофија бонус рачуна културне поене који су произведени од стране грађевина и шлема хероја. Уметничка дела, славља у општини и награде у задацима немају корист од бонуса савеза.
  • Бонус од металургије се множи са унапређењем у ковачници.
  • Трговина бонус се множи са ефектом трговачког центра.
    Пример:
    Галски трговац има основну носивост = 750
    Носивост са бонусом на степену 3 је: 750 * 1,6 = 1.200
    Носивост са бонусом на степену 3 и трговачким центром на степену 20 је: 750 * 1,6 * 3 = 3.600




Једном када се бонус откључа он је активан за све играче у савезу, али са неким ограничењима за нове чланове:

Тренутни степен бонуса Доступно за нове чланове савеза
Степен 0 тренутно
Степен 1 тренутно
Степен 2 после 24 сата ( / брзина)
Степен 3 после 48 сати ( / брзина)
Степен 4 после 72 сата ( / брзина)
Степен 5 после 96 сати ( / брзина)


Пример: Савез има бонус металургије на степену 3 на серверу x3 брзине. Играч који се тек придружи савезу ће добити бонус за војску тек након 16 сати (48/3) од придруживања.

 

Расподела поена у одбрани

Кратак опис:

Одбрамбени поени су додељивани власнику села, чак иако су све јединице у одбрани биле од других играча. Ово је промењено, тако да се одбрамбени поени деле између свих браниоца сразмерно потрошњи жита њихових јединица које бране село.

Рачуница одбрамбених поена је приказана у примеру испод:

Играчи Војска Потрошња жита Одбрамбени поени пре Одбрамбени поени сада
Играч А (нападач) 1.200 батинара 1.200 - -
Играч Б (бранилац - власник села) 1.000 фаланги 1*1.000 = 1.000 1.200 300 (25 %)
Играч В (појачање 1) 1.000 фаланги 1*1.000 = 1.000 0 300 (25 %)
Играч Г (појачање 2) 1.000
паладини
2*1.000 = 2.000 0 600 (50 %)



Као што можете видети играч који је послао 1.000 паладина у појачање ће добити највише поена у одбрани. Ово генерално значи да ће активни бранилац који редовно шаље појачање другим игрчаима добити више заслуга за њихов труд и добити прилику да напредују ка врху на статистикама.

bonusi saveza / metalurgija / filozofija / trgovina / obuka / raspodela poena u odbrani


Translation missing: Hasyourquestionbeenanswered

Да   Неутрално   Не

Translation missing: Wastheanswereasyunderstandable

Да   Неутрално   Не

Translation missing: Wasthetranslationrightandunderstandable

Да   Неутрално   Не