Травиан Одговори

Почнимо са вашим питањем

Тражи одговарањем на питања

Да бисте нашли одговор, изаберите категорију а затим подкатегорију све док се доле не појави одговор. У случају да не можете сами да нађете одговор, на крају ћете добити прилику да нас контактирате.

Имам питање у вези...

Хајде мало детаљније:

Тражи по садржају

Да ли више волите да тражите одговоре путем менија и садржаја који вам је познат са ваших омиљених сајтова? Никакакв проблем, користите садржај одговора и пронађите ваш одговор.

Региони и победнички поени

Годишњи специјал се одиграва на мапи древне Европе која је подељена на  87 региона. Специјал 2020, Shadow Empires, уводи фракције које утичу на регионе и контролу.

Региони, насељавање и контрола

Постоји 87 независних региона које могу контролисати фракције. Ово им омогућава да сакупе победничке поене. Највећи савез у фракцији који контролише регион може да активира древне моћи (артефакте).

Како можете да освојите регион? Прво, мора бити откључан. Ово се догађа када 5 највећих савеза у региону има укупно најмање 4.000 становника у региону. Број становника других савеза, играча без савеза, оних у моду одмора и блокираних играча, као и натарских села се не рачуна. Када се регион једном откључа он више не може бити закључан, међутим ако број становника падне испод 4.000 престаје да призводи победничке поене и моћ се деактивира.

Нова села је могуће населити само у регионима који су откључани или су суседни већ откључаним регионима. Једини изузетак од овог правила су почетни региони које је увек моће населити. Свака фракција има други почетни регион и када постане пун играчи се појављују у следећем суседном региону.

Ако нека од фракција у откључаном региону има више од 50% популације (само села топ 5 савеза у региону се рачунају), фракција ће почети да преузима контролу над регионом. За то је потребно 24 сата на уобичајеном серверу, 16 сати на x2 и 12 сати на x3 speed. Ако успеју да одрже већину, контролисаће регион.

Информације о броју становника у региону и удела топ 5 савеза се могу видети у статистикама > картица региони и у било којој амбасади која се налази у региону. Имајте на уму да колона "становништво региона" у статистикама приказује број становника топ 1 савеза у региону, а не укупан број станонивника региона.

Ево прегледа механизма региона:

Статус региона Како постићи Ефекти
Закључан Сви региони су закључани на почетку. Не можете да населите док се суседни регион не откључа. Неколико почетних региона је изузетак. Увек је могуће населити друго село у региону где имате главни град.
Откључан Топ 5 савеза у региону мора да има више од 4.000 становника у региону. Може бити насељен и оспорен. Не може се поново закључати.
Оспорен Једна од фракција треба да има преко 50% становништва од топ 5 савеза у региону. Остаје откључана ако фракција изгуби превласт.
Осигуран Фракција мора да задржи превласт 24 сата у континуитету. Чланови савеза који контролише регион могу да активирају древну моћ региона (ако је поседује) и да добију победничке поене све док регион има више од 4.000 становника.

Древне моћи и победнички поени

Највећи савез који контролише регион могу да имају корист од древних моћи, ако их регион поседује. Да би се древна моћ активирала, играч мора да има ризницу на степену 10 (за малу моћ која делује на село) или 20 (за моћ која делује на налог). Можете активирати моћи у било ком селу; није потребно да се налази у истом региону као и моћ.

Можете активирати по једну моћ у сваком селу, али само једна од моћи може да делује на цео налог. Када се активира моћ траје 24 сата, након тога може бити поново реактивирана ако савез још увек контролише регион. Једна актитивација је бесплатна сваког дана; свака додатна се наплаћује 5 злата (за моћи које делују на село) или 10 злата (за моћи које делују на налог).

Моћ може бити деактивирана у следећим ситуацијама:

  • Ако напустите савез
  • Ако изгубите село у ком је активирана
  • Ако Ваш савез изгуби контролу над регионом који поседује моћ

Древне моћи су веома корисне, али нису једина корист контроле региона. Ако желите да победите, Ваш савез мора да сакупи победничке поене. Сваког дана савез који контролише регион добија победничке поене. Количина зависи од региона:

  • Јединствана моћ - 20 поена по дану
  • Велика моћ - 60 поена по дану
  • Мала моћ - 50 поена по дану
  • Нема моћи - 100 или 200 поена по дану

Додатно топ 5 савеза фракције која контролише регион добијају поене на освнову становништва.

Фракција која сакупи највише победничких поена побеђује на крају игре. Унутар фракције победник је савез који има највише победничких поена на крају..

Пад броја становника у региону

Ако број становника региона падне испод 4.000, регион престаје да производи победничке поене и не даје више моћ региона.

Регион и даље може да се освоји/осигура, механизам освајања није промењен. Једина измена је да престаје производња победничких поена и да регион није видљив у ризници.

Пример 1: 

Регион је откључан али је поново испод 4.000 становника

  • Док је испод 4.000 становника, фракција постигне >50% регионалне контроле
  • Освајање започиње. Порука да нема довољно становника се и даље приказује
  • 4.000 становника је поново достигнуто.
  • Сада је одбројавање видљиво.

Пример 2:

  • Регион је откључан.
  • Фракција царство је освојила регион са највећим савезом A.
  • Играч B користи древну моћ.
  • Регион падне испод 4.000 становника.
  • Царство и савез A не добија више победничке поене и не може више да се користи древна моћ тог региона.
  • Играч B има још увек активну моћ, није отказана али је не може реактивирати.
  • Регион поново има више од 4.000 становника.
  • Царство и савез A почиње да добија победничке поене поново и играчи могу да активирају древне моћи. 

Мапа


Кликните на мапу да отворите већу слику.

Мапа изнад приказује бојно поље годишњег специјала. У питању је древна Европа која је подељена на регионе. Мапа приказује све границе региона (укључујући и воду), њихове називе, моћи и победничке поене. Такође приказује и почетне регионе сваке фракције.
Напомена: ово не значи да су ограничени на те регионе, ако нема више места нови играчи ће се појавити у суседном региону.

Искористили смо кратке називе древних моћи, ево њихових значења:

  • Architect – јаче грађевине
  • Boots – брже кретање војске
  • Confusion – склоништа + насумично гађање
  • Diet – мања потрошња жита
  • Eyes – бољи шпијуни
  • Storage – план за велико складиште и велики силос
  • Trainer – бржа обука војске

Погледајте више детаља о древним моћима у чланку ефекати артефакта. Ефекти су исти, међутим годишњи специјал нема луди артефакт (насумична моћ).


Да ли је на ваше питање одговорено на задовољавајући начин?

Да   Неутрално   Не